Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

ΠΟΙΗΣΗ: Άρης Μπιτσώρης







Ο Άρης Μπιτσώρης μας έστειλε από τη Θεσσαλονίκη δυο νέα ποιήματά του με τίτλο «Καλλιστείο οικονομικών» και το δεύτερο «Οι νέοι φεύγουν»...
ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΑ...




ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
30-5-2011
Άρης Μπιτσώρης


Πήγα στων Οικονομικών
προχτές το Υπουργείο
κι άφησα την ταυτότητα
κάτω στο θυρωρείο.


Ήθελα μία φίλη μου
εκεί να συναντήσω
η Τρόικα ανέβαινε μπροστά
κι εγώ πήγαινα πίσω.


Φτάνω εκεί και τι να δω
τρέκλισα απ’ τη ζάλη
οι κοπελιές καλύτερες
η μία απ’ την άλλη.


Θαρρείς και μετακόμισαν
εδώ τα καλλιστεία
όμως δεν είναι φίλοι μου
τώρα καιρός γι’ αστεία.


Έφερε ο Υπουργός εδώ
όμορφες υπαλλήλους
να μπερδευτεί η Τρόικα
με των χρεών τις βίβλους.


Να πέφτουνε τα βλέμματα
στων κοριτσιών τα κάλλη
κι αντί για υπέρογκο έλλειμμα
περίσσευμα να βγάλει.






ΟΙ ΝΕΟΙ ΦΕΥΓΟΥΝ
1-6-2011
Άρης Μπιτσώρης


Σ’ Αθήνα και Θεσσαλονίκη
αυτές της μέρες τριγυρνώ
με τρόλεϊ, με λεωφορεία
με τραμ, με τρένο και μετρό.


Πλευρίζω νεαρών παρέες
κάθομαι δίπλα, δε μιλώ
στήνω αυτί και τις κουβέντες
στο νου μου μαγνητοφωνώ.


Όλοι μιλάνε γι’ αποδράσεις
-όχι ταξίδια αναψυχής-
για δρόμους που δεν επιστρέφουν
και μ’ ένα πλάκωμα ψυχής.


Και βλαστημάνε την πατρίδα
που φέρθηκε σαν μητριά
τόσες σπουδές, τόσες ελπίδες
κι αυτή τους στέλνει μακριά.


Ρίχνω στο πάτωμα το βλέμμα
νιώθω ένα αίσθημα ντροπής
ξάγρυπνο με κρατούν τις νύχτες
κάτι εφιάλτες ενοχής.


Γιατί κι εγώ είμαι οικοδόμος
κι όλη η δική μου η γενιά
που έχτισε πάνω στην άμμο
κάλπικων ιδεών γιαπιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο